Friday, June 15, 2007

me


Sunt eu, cea care mai crede inca intr-o lume mai buna ,

dar nu e lumea asta , e doar lumea mea, un univers in care toti simt ,

in care nimeni nu se preface ca totul e frumos si minunat ,

cand in jurul lor se plange , se frang visuri si se sfarama vieti

iar oamenii ascund totul sub un strat gros de fond de ten

in care nu sunt gloante si sageti veninoase ,

in care toate luptele se poarta fata in fata, corp la corp.

Disimularile acestea ma epuizeaza, imi seaca sufletul de orice speranta ,

si ce daca ma dispretuiesc , ce daca arunca cu zeflemele de prost gust in mine,

pentru ca refuz sa mor …da , pentru mine a trai doar pentru a vedea totul in roz

e mai rau decat a muri, inseamna a trai intr-o minciuna proprie,

eu nu mai cred decat in cei care au curajul sa-si puna sufletul pe tava ,

fie pentru a-l vedea disecat , fie pentru a fi indragit, iubit sau dispretuit.

Daca mi-ar taia cineva sufletul pe lung ar vedea in viscerele mele toate visurile,

m-ar vedea pe mine , nu doar o imagine frumoasa sau poate mai urata ,

este nevoie sa invat sa sufar ca sa invat sa iubesc si sa fiu fericita,

cred ca inca nu mi-am iubit toate ranile, pentru ca durerile vin inca neinsotite.

No comments: