Friday, June 15, 2007

the art gallery

Ziua de azi nu parea sa aduca nimic nou in viata mea. Mi-am luat mizeria de bursa, am fost si am baut un suc , am fumat cateva tigari si apoi ne-am mai plimbat putin. Cand sa plec si eu home am aruncat o privire spre Galeriile de arta focsanene si un afis "colorat" in negru imi zambea din usa si am intrat cu pasi mici si timizi.2 pictori , 2 viziuni diferite. Primele tablouri erau intesate de simboluri , destul de greu de surprins de un novice in tainele artei ca mine desi m-am straduit. Recunosc faptul ca in momentele alea m-am simtit proasta , pentru ca nu ma puteam desprinde de existenta imediata , nu-mi puteam lasa mintea sa zboare catre noi semnificatii , aveam nevoie de un elan din exterior si din fericire era acolo pictorul care mi-a explicat ce si cum , insa exact in masura in care aveam eu nevoie , fara sa-mi dezbrace intr-un mod obscen creatia lui , a stiut sa-mi arate doar directia lasandu-ma pe mine sa gasesc the right path , my path , sa ma regasesc pe mine .
Timpul trecea, ca un nebun intr-un ferrari dar nici ca-mi pasa de el. A fost singura persoana care a reusit sa ma convinga de existenta lui Dumnezeu pe deplin.Inca odata mi-am demonstrat ca nu exista necunoscuti decat daca nu incerci sa-i cunosti, sau se inchid etans in fata ta. La plecare ne-a spus ca pasarea zboara nu din placerea de a da din aripi , ci pentru ca inceraca sa gaseasca un curent favorabil ca sa poata pluti . Ar trebui sa invatam de la pasari sa cautam doar sa gasim echilibrul dintre lumea exterioara si noi insine , fara sa ne zbatem aiurea incercand sa ne adaptam la valorile altora , fara a incerca sa ne construim viata in speranta obtinerii unei high life , pentru ca de fapt nu asta ne face fericiti , pentru ca God ne raspunde mereu , dar noi trebuie sa stim doar ce si cum sa intrebam , ca El ne iubeste dar noi nu-l iubim pentru ca fumam , ne imbatam , ne epuizam cu buna stiinta , injuram etc. Si o chestie strange at least ...ca moartea e o lady cu bun-simt pentru ca ea vine doar la cei care au dus o viata morala , oferindu-le pasaportul catre o existenta mai buna si ca restul din care nu sunt sigura daca fac sau parte , murim de morti violente care nu sunt aduse de aceesi lady.

No comments: