Wednesday, June 27, 2007

Doi in unu`


A aparut o noua carte semnata Al. Vakulovski!Yeee, mi-am zis.
Dau un search pe Google si citesc cateva fragmente bune din carte... a fost o senzatie de down, pentru mine care am citit pe nerasuflate Pizdet. Plictiseala totala , clisee invechite , aceleasi "baga-mi-as pula in ea de viata de rahat"... nimic interesant. Am avut cateva momente senzatia ca e doar o ciorna , si daca e sa tinem cont de editura la care a aparut ar fi trebuit sa fie cu mult mai buna decat restul, dar se pare ca Vakulovski e in criza de inspiratie si ca are nevoie de o pauza sau de alte subiecte , poate viata altcuiva, nu a sa proprie, in orice caz alta abordare. Coperta frumos colorata, ce-i drept (rosu , galben , negru...un apropo la Germania poate , la civilizatie?) O femeie , care ar putea simboliza viata fiecaruia dintre noi, iar "obiectul muncii" acestei tarfe este o matriosca , simbolul Chisinaului sau si Bucurestiului, ca doar nu suntem cu mult mai buni decat "fratii nostri de peste Prut". Desi aceasta coperta ar putea anunta un continut interesant, spun cu regret ca nu prea e asa. Poate ma insel , nu pretind a emite o parere avizata , in nici un caz. Desi acest roman m-a dezamagit total , astept cu nerabdare urmatoarea carte semnata de el si sper sa ma surprinda placut, sa pot scrie "de bine".
II.
Insa acum ma gandesc ca ploaia asta cu piatra, furtunile care sunt pe punctul de a se transforma in tornade, canicula si toate evenimentele din viata cotidiana nu sunt decat un rezultat al actiunilor noastre , al resemnarii si nepasarii de care am dat dovada mereu, agatandu-ne de caracterul nostru "balcanic".
Ei sunt de vina , asa zicem mereu , nu? Care "ei"? "Politicienii". Si noi? Noi ce facem? Ridicam din umeri, ne vaitam si dam vina pe "sistemul care nu merge ,adica mege prost" . La revolutie am avut sansa de a incepe o noua viata si ni l-am ales pe Iliescu? Concluzie? Au murit prea multi oameni aproape degeaba , prea putine lucruri s-au schimbat in bine .
Ecologia? Pai , ce ar fi de spus aici? Ne-am facut case cu 10 camere ( si stam in 2) , am taiat copaci in nestire , fara sa plantam altii in loc, folosim masina ca sa mergem 500 de metri pana la supermarket , ne ducem la padure si lasam o mare de gunoaie (PETuri in special,dar nu numai) si acum ne intrebam de ce asistam la asa evenimente climatice?
Uite d`aia! Fuck you Romania!

1 comment:

iuliansirbu said...

io credeam k pe coperta e un prezervativ...io nu am citit cartea, din cele cateva pagini rasfoite mi-am dat seama k e de kkt, da' poate ca dak as citi-o pe toata mi-as sckimba parerea...u ai citit-o integral?