Thursday, January 8, 2009

Privind in urma la ultima poveste "de iubire" (ghilimelele sunt doar pentru a marca faptul ca nu a fost nici macar un strop din acest sentiment) pot spune ca a fost o etapa care nu va lasa nicio urma in mine. De ce? Pentru ca n-am simtit in niciun moment alaturi de el ca plutesc, ca as vrea sa ma pierd in privirea lui, ca doar atunci cand ma ia de mana inima o ia razna.
O fi fost doar nevoia mea de afectiune cea care m-a impins in relatia asta. Dar nu a fost decat un raport inegal si searbad ca o cafea proasta in privinta capacitatii de a darui afectiune, insuficient pentru a aprinde fie si o mica scanteie in priviri.
Prietenii tai credeau ca vom ramane mult timp impreuna, dar nu, nu pot sa-mi las visurile in palmele tale, ar muri inghetate.

4 comments:

Resto said...

impins, nimic nu te impinge intr-o relatie, pur si simplu cazi, sti ca o sa te doara cand ajungi jos dar asta nu face zborul mai putin glorios.

Aquarian said...

Nevoia d afectiune face ravagii in cazul meu, dar nu cred ca pot vorbi de niciun fel de zbor in cazul asta, pentru ca nu a existat.

Resto said...

adica nu a fost macar o secunda in care credeai ca iubesti ?

Aquarian said...

Au fost multe secunde in care am vrut sa iubesc, dar niciuna macar in care sa simt asta.